Кацамун

  Кацамун, както го нарече Фънки, е станал нарицателен като разказвача на най-тъпи вицове в България, събра свои смешки и хрумвания в томчето „Вицовете на Къци”. Ето някои избрани..

.– Гащи с “б”?Цялата публика мълчи.

– Боксерки! – и почва сам да се хили.

Кацамун вицове


Момче предлага на момиче:

– Аре да ходим на дискотека?

От тебе диска от мене тека!

-Как се казва циганин, който продава дискове?

– CD-rom. 


-Изберете карта на късмета…

– Средно.

– Мое средно или ваше средно???


Журналистка интервюира овчар:

– И накрая, кажете на нашите зрители, по колко литра мляко снася една овца?


Две блондинки заседнали в един асансьор.

Едната викала:

– ПОМОООООЩ!!!

Другата викала:

– ПОМОООООЩ!!!

По-умната блондинка казала

– Я дай да викаме заедно!

– ЗАЕДНООООООООООО!!!


-Каква е приликата между жирафа и таралежа – и двете са животни!


Мъж и жена отиват на бракоразводно дело, и съдията пита мъжа:

– Защо искате да се разведете ?

– Ми как защо, щот съм женен!

Малко бяло меченце пита майка си:

– Мамо, аз истинско бяло мече ли съм?

– Да, ама разбира се, че си истинско бяло мече!

– Сигурна ли си, че съм истинско бяло мече?

– Ти си най-истинското, чистокръвно бяло меченце на света!

– Тогава защо ми е студено???


Една жена скочила от 10-тия етаж. Защо косата й останала във въздуха? Защото се къпела с шампоан против косопад.

По какво си падат бабичките?

– По стълбите.

Знаете ли каква е разликата между трактора и домата ?

– Неее ?!– Едното е червено, а другото се отваря навътре…

– Хахаххаха

Политика за поверителност